FlyDoc

Сервіс FlyDoc – модуль електронного документообігу (ЕДО), який вбудовується в системи автоматизації бізнесу 1С:Підприємство і BAS, дозволяє обмінюватися юридично значимими електронними документами з користувачами програм FlyDoc, M.E.Doc, СОТА, FREDO ДокМен через сервер обміну електронними документами ПТАХ або за допомогою посилання на документ у пошті чи у інших месенджерах

FlyDoc переваги:

1. Створюйте та підписуйте

Первинні документи створюються в BAS чи 1С:Підприємство і відразу підписуються Вашим ЕЦП

2. Надсилайте та приймайте

Обмін усіма первиними документами у форматах .xml, .pdf та вкладенними файлами

3. Підтверджуйте чи відхиляйте

З легкістю обробляйте кореспонденцію і відразу реєструйте ПН в ЄРПН

FlyDoc підтримує обмін з документами:

  • Рахунки
  • Акти
  • Видаткові накладні
  • Податкові накладні та Додатки №2
  • Будь-який інший документ BAS чи 1С:Підприємство
  • Інші вкладення, неважливо якого формату

Підписання КЕП/ЕЦП та відправка документів в 1С:Підприємство та BAS

Модуль FlyDoc вбудовується в облікові системи BAS та 1С:Підприємство, дозволяє накладати КЕП/ЕЦП та відправляти документи безпосередньо з облікової системи.

Перевага: функція дає можливість здійснювати оперативну відправку документів відразу після проведення без проміжних дій.

Підписання КЕП

Зберігання документів в одній базі даних облікових систем

Завдяки модулю усі вихідні, вхідні електронні документи та квитанції до них зберігаються у одній інформацій базі даних облікової системи.

Перевага: функція надає зручний пошук документів і запобігає їх втрату.

Документи в одній інформаційній базі

Створення облікових документів на підставі вхідних електронних

Після отримання вхідних документів на робочому столі FlyDoc є можливість виділити один або кілька документів і при натисканні Створити Облікові документи вони автоматично сформуються в обліковій системі BAS та 1С:Підприємство, після чого потрібно буде їх провести.

Перевага: значно спрощується робота з документами і виключається потреба користувача в ручному введенні документів або проміжних діях.

Відображення статусу документів: відправлені, доставлені, прийняті, відхилені

У модулі FlyDoc є відображення станів документів на всіх етапах його обробки.

Перевага: користувач завжди має розуміння на якому етапі обробки його документ.

Контроль відповідності даних (сума, номер, дата, т.д.) в облікових документах BAS, 1С:Підприємство і електронних

У FlyDoc існує функціонал перевірки відповідності облікового документа електронному!
У разі внесення змін до облікового документу після відправлення електронного контрагенту такі документи на робочому столі FlyDoc будуть відображатися червоним кольором, що говорить про невідповідність даних в обліковому і електронному документах.
За допомогою параметра фільтра робочого столу «Звірка» з обліковими документами є можливість відобразити такі документи, після чого при необхідності відправити нові електронні або виправити облікові.

Перевага: дані в обліку і в відправлених документах контрагентам можливо оперативно скоригувати, що дозволяє уникнути негативних наслідків в роботі.

Контроль відповідності даних

Створення, підписання й відправка електронних документів за розкладом

У підсистемі реалізовано механізм «Монітор регламентних завдань», у якому передбачено можливість додавати завдання на виконання автоматичної обробки документів.

Перевага: використовуючи даний функціонал, кількість виконуваних дій скорочується, що дозволить мати більше часу для виконання нових завдань.

Створення підписання та відправлення електронних документів за розкладом

Вартість

Без обмежень: За кількістю документів! За кількістю користувачів!

Юридична особа – 5000 грн/рік

Фізична особа (ФОП) – 2500 грн/рік