Сервісне обслуговування РРО
РРО – реєстратор розрахункових операцій. Згідно із законодавством касовий апарат або фіскальний реєстратор повинен знаходиться на сервісному технічному обслуговуванні. РРО функціональний і складний пристрій, який складається з декількох частин: принтер, клавіатура, індикатор і пам’яті. Також є спеціалізована фіскальна пам’ять для зберігання підсумкової інформації про обсяг розрахункових операцій. Складна конструкція та необхідність в стабільній роботі і є основними факторами необхідності проведення регламентних робіт з технічного обслуговування РРО.
Функціональні можливості
Компанія “Ітлайн” проводить сервісне обслуговування касових апаратів на території міста Вінниця та Вінницької області (при індивідуальних домовленостях по всій території України). Компанія має відмінну матеріально технічну базу для проведення комплексних робіт по обслуговуванню і ремонту різної фіскальної техніки. Велику роль в забезпеченні безперебійної роботи РРО має якісне щомісячне обслуговування сервісним інженером на території установки фіскальної техніки.
Що ми пропонуємо своїм клієнтам?
- Поставка та реєстрація фіскальної техніки
- Підготовка повного пакету документів для реєстрації РРО у податкових органах
- Поставка торгового обладнання, витратних матеріалів та спеціалізованого програмного забезпечення і сервісів
- Доставка, налаштування обладнання
- Впровадження – підготовка та запуск в роботу
- Професійні консультації профільних фахівців
- Технічне обслуговування
- Виїзд майстра в разі несправності обладнання. Ремонт РРО у встановлений законодавством термін (до 72 годин)
Чому варто замовити сервісне обслуговування РРО у нас?
- Компанія “Ітлайн” – є офіційним сертифікованим сервісним центром. У нас завжди є в наявності комплектуючі та витратні матеріали до всіх моделей фіскального та касового обладнання.
- Усі фахівці компетентні та досвідчені.
- Повний спектр послуг з профілактичних та технічних робіт, проводимо планові заміни деталей, що виробили свій ресурс, а також оперативно усуваємо несправності в разі поломок.
- Оперативність виконання усіх профілактичних та ремонтних робіт.
Процедура реєстрації та введення в експлуатацію РРО
- КРОК 1. Вибір та придбання РРО
Відповідно до потреб Вашого бізнесу виберіть РРО (касовий апарат або фіскальний реєстратор) та оформіть покупку.
(Якщо є складності у виборі, зателефонуйте нам по телефону (073) 538 04 86 і ми вам допоможемо підібрати РРО) - КРОК 2. Договір з ЦСО
Укласти договір з авторизованим Центром сервісного обслуговування Ітлайн на сервісне обслуговування і ремонт РРО.
(ЦСО в електронному вигляді повідомить ДФС про укладення Договору) - КРОК 3. Заява про реєстрацію РРО
У своєму особистому Кабінеті платника податків в електронному вигляді заповніть Заяву про реєстрацію РРО або її паперовий примірник за формою №1-РРО
(ДФС розглядає заяву протягом одного робочого дня і надсилає Довідку про резервування фіскального номеру до ЦСО) - КРОК 4. Введення в експлуатацію РРО
ЦСО фіскалізує РРО, вводить в експлуатацію, підключає до еквайрингу та опломбує його. Після чого в електронному вигляді передає до ДФС Довідку про опломбування РРО та Акт введення в експлуатацію
(ЦСО вводить в експлуатацію РРО протягом 3х робочих днів) - КРОК 5. Реєстрація РРО в ДФС
Після отримання Довідки про опломбування та Акту введення в експлуатацію ДФС видає підприємцю в електронному вигляді Свідоцтво про реєстрацію РРО.
(ДФС надсилає Свідоцтво про реєстрацію протягом 1-2 робочих днів) - КРОК 6. Встановлення РРО
Після отримання Свідоцтва про реєстрацію РРО співробітник ЦСО встановлює апарат в місці його подальшої експлуатації та підключає його до мережі Інтернет. При необхідності і попередній домовленості підключає до облікової системи.
(ЦСО підключає РРО протягом 1 робочого дня) - КРОК 7. Встановлений РРО можна використовувати
Після встановлення та підключення РРО можна використовувати в повсякденній діяльності відповідно до законодавства.
Законодавчі документи в сфері роботи та обслуговування РРО.
- З А К О Н У К Р А Ї Н И “Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від 06.07.1995 року № 265/95-ВР
- Постанова КМ України “Про затвердження Порядку технічного обслуговування та ремонту реєстраторів розрахункових операцій” від 12.05.04 року № 601
-
Наказ Міністерства фінансів України “Про затвердження порядків щодо реєстрації реєстраторів розрахункових операцій та книг обліку розрахункових операцій” від 14.06.2016 року № 547
-
Наказ Міністерства фінансів України “Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року №547” від 20.09.2018 року №773
- Наказ Міністерства фінансів України “Про внесення змін до наказу Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547” від 23.09.2016 року № 837
Тарифні плани
Види робіт/Пакет послуг | Базовий | Стандарт | Проф |
---|---|---|---|
Підготовка одного РРО до роботи (перевірка технічного стану, введення в експлуатацію, початкове програмування РРО, внесення облікового запису РРО в систему інформаційного еквайра і т.п.) | 150 грн. | 150 грн. | + |
Опломбування одного РРО засобами контролю. | 150 грн. | + | + |
Навчання по роботі з РРО. | + | ||
Підключення РРО до облікової системи | |||
Гарантійне та післягарантійне технічне обслуговування. | + | + | + |
Гарантійний ремонт (крім механічних пошкоджень, рідини, комах). | + | + | + |
Післягарантійний ремонт РРО. | + | + | + |
Консультації та виклик майстра по телефону 9:00 до 18:00. | + | + | |
Адміністрування облікових записів РРО у еквайера. | + | + | + |
Час реагування на дрібний ремонт в межах міста. | |||
Періодичне ТО РРО: – очищення РРО від пилу, частин паперової стрічки; – перевірка РРО за допомогою тестів; – виконати дрібний ремонт РРО та його складових частин при необхідності. | |||