Пактум.Контрагент

Сервіс “Пактум.Контрагент” – це автоматизоване заповнення картки контрагента відповідно до введеного коду ЄДРПОУ (ДРФО) даними, що містяться у єдиних державних реєстрах: назва, юридична адреса, телефон, керівник, дані про систему оподаткування. Зповнення картки контрагента доступно як з форми створення картки контрагента у довіднику, так і з форми створення первинного документа – рахунку, накладної, акту виконаних робіт.

Переваги

1. Інтеграція

Сервіс інтегровано в типові конфігурації BAS та 1С:Підприємство, що не вимагає додаткових налаштувань

2. Економія часу та ресурсів

Автоматизоване створення нової картки контрагента натисканням однієї кнопки економить до 40% часу

3. Доступність

Доступність сервісу 24х7 з будь-якого робочого місця, де встановлена система автоматизації, починаючи від локального комп’ютера і закінчуючи “хмарами”

4. Мінімізація ризиків і помилок

Виключення помилок при ручному введенні даних і зниження ризиків некоректного заповнення реквізитів в документах

Як працює сервіс?

  • Пактум.Контрагент дає можливість автоматичного заповнення реквізитів контрагента в програмах BAS та 1С:Підприємство даними з офіційних джерел – відкритих державних реєстрів;
  • Досить ввести тільки код ЄДРПОУ для юридичних осіб або ІПН для ФОП і в поля картки будуть записані: коротку та повну назву компанії, адресу, телефон та електронну пошту, керівника і систему оподаткування;
  • Для групової обробки кодів ЄДРПОУ або ІПН реалізована можливість створення карток за списком.

Для яких програм доступний сервіс?

Умови отримання

Для підключення та використання сервісу “Пактум.Контрагент” потрібно мати номер основної поставки програмних продуктів 1С:Підприємство або BAS.

На один реєстраційний номер основної поставки можна оформити необмежену кількість доступів до сервісу. При оформленні доступу до сервісу “Пактум.Контрагент” необхідно обов’язково вказати реєстраційний номер основної поставки і код (ЄДРПОУ або ДРФО).

Після придбання сервісу та перевірки реєстраційних даних ви отримуєте ключ активації (пінкод).

Для активації сервісу “Пактум.Контрагент” необхідно ввести отриманий ключ активації (пінкод) в налаштуваннях сервісу у системі автоматизації не пізніше ніж через 180 днів з дати придбання. Сервіс вважається активованим після першого звернення до сервісу з ключем активації (пінкодом).

Будь-який з варіантів доступу до сервісу “Пактум.Контрагент” (див. розділ “Вартість”) має обмеження за кількістю запитів на добу – не більше 50 запитів.

Сервіс “Пактум.Контрагент” діє до настання однієї з подій – закінчення терміну дії або до досягнення максимальної кількості запитів:

  • Бізнес-2200 – діє 12 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 2200 карток;
  • Бізнес-1200 – діє 6 місяців з дати активації або до моменту списання з балансу 1200 карток;
  • Бізнес-300 – діє 3 місяці з дати активації або до моменту списання з балансу 300 карток.

Для продовження використання сервісу “Пактум.Контрагент” слід придбати та активувати наступний пінкод.

В налаштуваннях сервісу доступна наступна статистична інформація:

  • поточний баланс (залишок) запитів;
  • дата активації сервісу;
  • дата завершення дії сервісу.

Вартість

Користувачі які оформили пакет онлайн-сервісів “Бухгалтерський” (детальніше про пакети сервісів), надається доступ до пакета “Бізнес-2200” сервісу “Пактум.Контрагент” без додаткової оплати.

Інші варіанти придбання доступу до сервісу “Пактум.Контрагент”:

Вид доступу до онлайн-сервісу Пактум.Контрагент Баланс (кіл-сть
карток), шт.
Ціна, грн.
без ПДВ
Бізнес-2200 на 12 міс. 2200 3000
Бізнес-1200 на 6 міс. 1200 2000
Бізнес-300 на 3 міс. 300 600