FREDO Звіт

“FREDO Звіт” – сервіс для здачі електронної звітності який максимально інтегрований з програмними продуктами автоматизації бізнесу BAS і зручний для відправки звітності, реєстрації податкових накладних..

Сервіс FREDO Звіт надає такі можливості

  • шифрування та підпис документів електронним цифровим підписом (ЕЦП);
  • формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;
  • перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;
  • дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
  • реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
  • обмін податковими документами між контрагентами;
  • отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
  • пакетна обробка документів.

Сервіс працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів.

Переваги сервісу FREDO Звіт

  • розширений комплект регламентованих звітів, порівняно з набором типових звітів в системах автоматизації бізнесу BAS, з оперативним оновленням;
  • тісна інтеграція FREDO Звіт з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє передавати дані системи автоматизації бізнесу без створення проміжних файлів експорту (заповнення «однією кнопкою»), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з систем автоматизації бізнесу;
  • перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок);
  • надсилання звітів до державних органів (Державна фіскальна служба, Пенсійний фонд, Державна служба статистики, Фонд соціального страхування та інші державні органи) в будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;
  • перенесення архівних даних з програми М.Е.Doc;
  • можливість використання ЕЦП, придбаних раніше, без додаткової оплати;
  • підтримка сертифікатів ЕЦП основних АЦСК ( ІДДДФС, Україна, Мастеркей, Ключові Системи, Приватбанк, ДП “Інформаційний центр” Міністерства юстиції України та ін.);
  • економія часу і грошей – доступ до сервісу FREDO Звіт надається без додаткової оплати в рамках ІТС ПРОФ;
  • можливість вести декілька підприємств в одній базі та робота в мережевому варіанті.

Умови отримання сервісу FREDO Звіт та ціни

Для підключення та використання сервісу FREDO Звіт потрібно:

  • самостійно або за допомогою партнера по автоматизації провести реєстрацію програмного продукту у правовласника, а також в Особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС;
  • мати діючий договір супроводу ІТС ПРОФ (доступ до сервісу FREDO Звіт в локальному режимі надається без додаткової оплати) або ІТС ТЕХНО (з додатковою оплатою за доступ до сервісу FREDO Звіт);

Користувачі базових версій систем автоматизації бізнесу можуть сплатити доступ до сервісу FREDO Звіт без оформлення договору ІТС. Для оформлення доступу користувачам рекомендуємо звертатися до Центрів супроводу або до сертифікованих сервіс-партнерів, а також до інших компаній – членів Спілки Автоматизаторів Бізнесу (САБ).

Довідкова інформація:

  • офіційний супровід користувачів систем автоматизації бізнесу – ІТС;
  • як стати зареєстрованим користувачем інформаційної системи ІТС;
  • перевірка наявності оформленого супроводу ІТС.

Облікові системи, в яких реалізований сервіс FREDO Звіт

Сервіс також доступний в інших галузевих та спеціалізованих прикладних рішеннях, які розроблені на основі цих типових програмних продуктів.