FREDO Звіт
“FREDO Звіт” – сервіс для здачі електронної звітності який максимально інтегрований з програмними продуктами автоматизації бізнесу BAS і зручний для відправки звітності, реєстрації податкових накладних..
Сервіс FREDO Звіт надає такі можливості
- шифрування та підпис документів електронним цифровим підписом (ЕЦП);
- формування та подача регламентованої звітності в різні державні органи, в тому числі, через «Єдине вікно»;
- перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок), друк або збереження документа на електронних носіях;
- дистанційна (за наявності Інтернет) відправка звітів в контролюючі органи та отримання квитанцій про доставку звітів за призначенням;
- реєстрація податкових документів в ЄРПН, перевірка реєстрації податкових документів в ЄРПН, отримання зареєстрованих податкових документів з ЄРПН;
- обмін податковими документами між контрагентами;
- отримання довідки про стан рахунку ПДВ;
- пакетна обробка документів.
Сервіс працює в режимі 24*7 цілодобово без вихідних і святкових днів.
Переваги сервісу FREDO Звіт
- розширений комплект регламентованих звітів, порівняно з набором типових звітів в системах автоматизації бізнесу BAS, з оперативним оновленням;
- тісна інтеграція FREDO Звіт з типовими конфігураціями систем автоматизації бізнесу дозволяє передавати дані системи автоматизації бізнесу без створення проміжних файлів експорту (заповнення «однією кнопкою»), а також отримувати розшифровки сум показників звітів з систем автоматизації бізнесу;
- перевірка заповнення документу (за допомогою вбудованих камеральних перевірок);
- надсилання звітів до державних органів (Державна фіскальна служба, Пенсійний фонд, Державна служба статистики, Фонд соціального страхування та інші державні органи) в будь-який зручний час та отримання квитанцій про доставку звіту за призначенням;
- перенесення архівних даних з програми М.Е.Doc;
- можливість використання ЕЦП, придбаних раніше, без додаткової оплати;
- підтримка сертифікатів ЕЦП основних АЦСК ( ІДДДФС, Україна, Мастеркей, Ключові Системи, Приватбанк, ДП “Інформаційний центр” Міністерства юстиції України та ін.);
- економія часу і грошей – доступ до сервісу FREDO Звіт надається без додаткової оплати в рамках ІТС ПРОФ;
- можливість вести декілька підприємств в одній базі та робота в мережевому варіанті.
Умови отримання сервісу FREDO Звіт та ціни
Для підключення та використання сервісу FREDO Звіт потрібно:
- самостійно або за допомогою партнера по автоматизації провести реєстрацію програмного продукту у правовласника, а також в Особистому кабінеті користувача на Порталі ІТС;
- мати діючий договір супроводу ІТС ПРОФ (доступ до сервісу FREDO Звіт в локальному режимі надається без додаткової оплати) або ІТС ТЕХНО (з додатковою оплатою за доступ до сервісу FREDO Звіт);
Користувачі базових версій систем автоматизації бізнесу можуть сплатити доступ до сервісу FREDO Звіт без оформлення договору ІТС. Для оформлення доступу користувачам рекомендуємо звертатися до Центрів супроводу або до сертифікованих сервіс-партнерів, а також до інших компаній – членів Спілки Автоматизаторів Бізнесу (САБ).
Довідкова інформація:
- офіційний супровід користувачів систем автоматизації бізнесу – ІТС;
- як стати зареєстрованим користувачем інформаційної системи ІТС;
- перевірка наявності оформленого супроводу ІТС.
Облікові системи, в яких реалізований сервіс FREDO Звіт
Сервіс також доступний в інших галузевих та спеціалізованих прикладних рішеннях, які розроблені на основі цих типових програмних продуктів.